بازی‌

Surviving Femboy Hooters... (big mistake)

Femboy Hooters with the boys goes down as the weirdest video we've recorded...
Socials:
Twitter: sauceddie
Instagram: sauceddie
TikTok: www.tiktok.com/@eddievr
Merch: teespring.com/stores/eddievr-merch-shop
Discord: discord.gg/DFWu7mF
MULLY-
irmys.info
JOSH -
irmys.info
NARRATOR
irmys.info/block/hfYPe-r_5EMHbBMT-YuYsA.html
JUICY
irmys.info/block/qW1fD8sVPnOXipfuoehCxQ.html
Gabriela:
irmys.info/block/9ho8fNWiCNRvzD-CskZl7A.html
#eddievr #vr #funny

نظر 

  1. Scout Boston

    Scout Boston

    پیش 4 ماه

    Truly a journey of self discovery

    • Panda bro

      Panda bro

      پیش 6 ساعت

      lmao

    • aden jackson

      aden jackson

      پیش روز

      Lmao

    • PPriceless bunni

      PPriceless bunni

      پیش 2 روز

      Wise words brother, wise words.

    • Kyra King

      Kyra King

      پیش 8 روز

      @EddieVR Oh my God Eddie you like the best you tuber I know I even have a IRmys video of myself but bro I made a video that sing subscribe to your channel you’re welcome Maddie but I’ll never meet you I might buy your Murch or if my mom says but yeah Audi you’re the best you to Reno I know

    • Hopea Resources

      Hopea Resources

      پیش 14 روز

      @EddieVR is the best

  2. Dallana Sandoval

    Dallana Sandoval

    پیش 7 ساعت

    Okay Eddie you are on drugs O/-\O

  3. foxy the plushie :3

    foxy the plushie :3

    پیش 9 ساعت

    Rrrrrrrreeeeeee

  4. Spring Afton

    Spring Afton

    پیش 23 ساعت

    when eddie said "i almost wasted my breath" i almost laughted lol

  5. Mr. Zogusar

    Mr. Zogusar

    پیش روز

    Narrator comes to take a piss in the mens restroom, says btw were out of tacos, 5 minutes later narrator and femboy juicy sexually feed eddie, what you talkin about dawg, we got tacos for life.

  6. Andrea Taylor

    Andrea Taylor

    پیش 2 روز

    narrator is my fav

  7. Andrea Taylor

    Andrea Taylor

    پیش 2 روز

    pigtails is my fav

  8. Zodiac Music

    Zodiac Music

    پیش 3 روز

    “Your feeding the fan fins” is it bad that I actually wrote one 😬

  9. Zodiac Music

    Zodiac Music

    پیش 3 روز

    Ummm fe boys are guys but you said “she” ???

  10. Minerva vasquez

    Minerva vasquez

    پیش 4 روز

    lol

  11. Lunadawolf _

    Lunadawolf _

    پیش 4 روز

    Gabby is probably looking at this at laughed her ass off

  12. king elves vip boss gaming

    king elves vip boss gaming

    پیش 4 روز

    eddie : bArberikyou

  13. Doggo :3

    Doggo :3

    پیش 4 روز

    Everyone: Confused bisexual screaming Me a pansexual: ☕️ nice

  14. TwentyOneDisco

    TwentyOneDisco

    پیش 5 روز

    Narrator can move better than me... even if I tried... *and I’m a FEMALE*

  15. Huma Mon

    Huma Mon

    پیش 5 روز

    ok i cant. I JUST CANT!!! i cant watch this, fucking A !

  16. sneksis -

    sneksis -

    پیش 6 روز

    DAYUM BOI DAT BOI TWE*K OH HELL NAH GOODBYE

  17. NIGHTCORE_101 ___

    NIGHTCORE_101 ___

    پیش 7 روز

    Can we go to MacDonald's 🤣🤣🤣🤣🤣

  18. Zara Gucci

    Zara Gucci

    پیش 7 روز

    big mistake more like big mis-steak

  19. Mr. Bot9

    Mr. Bot9

    پیش 7 روز

    LMFAO 10:58 WHY IS IT FUNNY TO ME BAHAH

  20. Nightmare

    Nightmare

    پیش 8 روز

    I JUST DIED WEY I CANT I’m actually gonna eat some tacos and have a carne asada no porfavor

  21. Christian Kuszmann

    Christian Kuszmann

    پیش 8 روز

    wtf is a femboy

  22. Mary Joy Pajenado

    Mary Joy Pajenado

    پیش 8 روز

    i hope they bring back the femboys lol

  23. Alec Hazel

    Alec Hazel

    پیش 8 روز

    Imagine what Narrator looked like without VR

  24. Noah Gaffney

    Noah Gaffney

    پیش 9 روز

    narrator looked like he smirked when eddie whistled at him

  25. dark anna

    dark anna

    پیش 9 روز

    You guys broke eddie

  26. dark anna

    dark anna

    پیش 9 روز

    I cant stop laughing this is why i subcribed some things i subcribe to are complitly diffrent then what i saw but this is true funny stuff

  27. Dakota Pietsch

    Dakota Pietsch

    پیش 9 روز

    NEVER gonna see narrator and juicy the same

  28. Dakota Pietsch

    Dakota Pietsch

    پیش 9 روز

    Narrator x Josh

  29. teegan Mundie

    teegan Mundie

    پیش 9 روز

    when i saw eddie avitar i cracked up

  30. VicZilla24 Dreamer

    VicZilla24 Dreamer

    پیش 9 روز

    I think Josh was about to say... milk

  31. lucky cat

    lucky cat

    پیش 10 روز

    Get up come get down with the thicc-ness

  32. Victor Turner

    Victor Turner

    پیش 10 روز

    My brain was at 100% confused and i don't know what to say about this

  33. Commander Spam Harveston

    Commander Spam Harveston

    پیش 10 روز

    3:17 GOT me, dude.

  34. cooldinoboy 22

    cooldinoboy 22

    پیش 10 روز

    I cringed so hard

  35. Karter Daniel

    Karter Daniel

    پیش 10 روز

    I’m gay after this video man you ruined me

  36. NoOneKnow34iu channels

    NoOneKnow34iu channels

    پیش 10 روز

    Only narrator the hottest and the thickes-- aaaaaa i cant handle it

  37. Ollie McLean

    Ollie McLean

    پیش 11 روز

    Mully: we’re just chillin with the boys, kind of Eddie: Is sexually confused

  38. Ayush Saxena

    Ayush Saxena

    پیش 11 روز

    Damn those moves man...

  39. darktank97

    darktank97

    پیش 11 روز

    I'm about to commit a war crime

  40. Brooklynn santillan

    Brooklynn santillan

    پیش 12 روز

    Eddie look like a Mexican petifile 🤣🤣

    • Brooklynn santillan

      Brooklynn santillan

      پیش 12 روز

      Also how does narrator go from really deep voice to a high voice😂😂

  41. Connie M

    Connie M

    پیش 12 روز

    Lol wtf am I watching

  42. Jessica Philpot

    Jessica Philpot

    پیش 12 روز

    Eddie: (sees waitress) hey mameeyy Me:since when was this a dating sim

  43. Kelly Love

    Kelly Love

    پیش 12 روز

    I love to watch this over and over because it's so bizarre. 1) Narrator with a super feminine voice 2) Josh’s jokes 3) that freak out at the amazing I love it 4) Juicy amazing as always

  44. TizzyThePanda

    TizzyThePanda

    پیش 12 روز

    I'm going to Hooters for my birthday. That's all

  45. Oili Oquendo

    Oili Oquendo

    پیش 13 روز

    WTF IS THIS

  46. David Simental

    David Simental

    پیش 13 روز

    Can i be a part of the Femboys Eddie?

  47. RTHRO _

    RTHRO _

    پیش 13 روز

    Femboy hooters is the rebirth of Ram Ranch

  48. Gavin Harbath

    Gavin Harbath

    پیش 13 روز

    I need a vr headset so bad

  49. ShanyGaming YT

    ShanyGaming YT

    پیش 13 روز

    the best thing to watch in 2020 XD

  50. Thaila MacAruther

    Thaila MacAruther

    پیش 13 روز

    I WISH I GOT VRCHAT DAM IT ÚnÙ

  51. Lord Garmadon

    Lord Garmadon

    پیش 13 روز

    Up next Tomboy outback

  52. Aislinn Molina

    Aislinn Molina

    پیش 14 روز

    Why does Eddie's vr character look kinda like him

  53. シ︎ 𝕋𝕠𝕜𝕪𝕠 𝚕𝚘𝚕

    シ︎ 𝕋𝕠𝕜𝕪𝕠 𝚕𝚘𝚕

    پیش 14 روز

    I think Eddie is traumatized now 😂

  54. Bear Pxff

    Bear Pxff

    پیش 14 روز

    I had a laugh attack when I saw Eddie's character😂

  55. im_depressed_;-;

    im_depressed_;-;

    پیش 14 روز

    3:50 Me thinking I'm pan: Me in this scene:am I lesbian now.-.

  56. AYDEN SANCHEZ

    AYDEN SANCHEZ

    پیش 15 روز

    Hehehe

  57. adam pierce

    adam pierce

    پیش 15 روز

    is josh on drugs damn he looks high asf

  58. Alex The Bi

    Alex The Bi

    پیش 15 روز

    Eddie getting flustered: **intense headset shaking intensifies**

  59. Modest Star

    Modest Star

    پیش 16 روز

    bro idk who is playing the blonde femboy but they are awkwardly good at being a femboy and its almost scary---

    • may 209

      may 209

      پیش 13 روز

      @Modest Star XD Yup big buff man

    • Modest Star

      Modest Star

      پیش 14 روز

      @may 209 NARRATOR YOU MEAN BIG BUFF DEEP MAN?? my man both buff and sfot at the same time

    • may 209

      may 209

      پیش 15 روز

      That would be narrator, juicy is the brown haired one. I honestly got confused too at first.

  60. Aleah Box

    Aleah Box

    پیش 16 روز

    The “thanks b!t€h” just made me loose it

  61. mari 6661

    mari 6661

    پیش 16 روز

    Narrator making me wanna act up

  62. Jason Garcia

    Jason Garcia

    پیش 16 روز

    I got hard in this vid

  63. Joshua o'malley

    Joshua o'malley

    پیش 16 روز

    Welcome to femboy hooters -jurassic park music-

  64. Derrick Ixcuna

    Derrick Ixcuna

    پیش 16 روز

    i like your vidos

  65. Melanie Playz_gacha _Duh

    Melanie Playz_gacha _Duh

    پیش 17 روز

    Juicy came down with the Kim kar butt disease

  66. lavagirl and Ellie6 Faulkner

    lavagirl and Ellie6 Faulkner

    پیش 17 روز

    My God I didn't expect them to be narrator and juicy I'm over here laughing to death 😂😂😂😂😂

  67. lavagirl and Ellie6 Faulkner

    lavagirl and Ellie6 Faulkner

    پیش 17 روز

    my guy

  68. John Carlos

    John Carlos

    پیش 17 روز

    Hahahahaha

  69. Kyla Stringwell

    Kyla Stringwell

    پیش 18 روز

    MI GUSTA 😂

  70. Sal V

    Sal V

    پیش 18 روز

    can we see like, the girlfriends react to this video lol

  71. Jabril Fair

    Jabril Fair

    پیش 18 روز

    DO MORE GANG

  72. Just some woomy with a mustache

    Just some woomy with a mustache

    پیش 18 روز

    This video gives me motivation to do my squats

  73. Alexis BENDER

    Alexis BENDER

    پیش 18 روز

    thats narrator right after: im stuck

  74. Oof Oofington

    Oof Oofington

    پیش 19 روز

    As a femboy- this is funny as shit-

  75. hi.i'mnotafurry.

    hi.i'mnotafurry.

    پیش 19 روز

    i used to work there, it was fun until....

  76. Demond Spencer

    Demond Spencer

    پیش 19 روز

    The squeak at 14:11 gets me everytime 🤣

  77. Nombre Pues

    Nombre Pues

    پیش 20 روز

    If you see this 3 months later, I found it. Pooters, look at it like that

  78. YoBoiJacob

    YoBoiJacob

    پیش 20 روز

    What is that vr called?

  79. Asgore Dreemurr

    Asgore Dreemurr

    پیش 20 روز

    Josh: please have sex with me? Narrator: well you do have the most subscribers. Me: died from laughing! I've watched this 13 times.

  80. Magaly Sabalza

    Magaly Sabalza

    پیش 20 روز

    I loved how he said thanks BICH

  81. Melanie Elizabeth

    Melanie Elizabeth

    پیش 20 روز

    i was laughing this hole time when i saw them both

    • Supreme_ Barrett

      Supreme_ Barrett

      پیش 20 روز

      Ok

  82. Riah loves You

    Riah loves You

    پیش 21 روز

    10:58

  83. moonlightwolfy _Rosé-Chan

    moonlightwolfy _Rosé-Chan

    پیش 21 روز

    Hey eddie fun fact: Boys can get pregnant Look it up 😂😂😂 Edit: Love your videos

  84. Oof Kid

    Oof Kid

    پیش 21 روز

    OML I CAN'T STOP LAUGHING

  85. hiperl pereder

    hiperl pereder

    پیش 22 روز

    Were is. Ree kid

  86. hiperl pereder

    hiperl pereder

    پیش 22 روز

    We're. is. Ree kid

  87. Cody Smith

    Cody Smith

    پیش 23 روز

    1:37 seconds in and I’m already dying good job

  88. The soy frog

    The soy frog

    پیش 24 روز

    I no cap wanna work at femboy hooters

  89. The Rendell Puppets

    The Rendell Puppets

    پیش 25 روز

    14:43

  90. Ssj Super hedgehog 52

    Ssj Super hedgehog 52

    پیش 25 روز

    WTF?!?!?!?! 🤣🤣🤣

  91. -Diana XD Gacha and Roblox-

    -Diana XD Gacha and Roblox-

    پیش 26 روز

    no offense but this is kinda the video of perversion-

  92. Michael Afton

    Michael Afton

    پیش 26 روز

    Eddie: hey mami five minutes later Eddie: NARRATOR WTF!?

  93. Alvaro Morales

    Alvaro Morales

    پیش 26 روز

    Bro I’m fucken dead 🤣

  94. Yo Gal Andrea

    Yo Gal Andrea

    پیش 28 روز

    Not my proudest fap

  95. Miku Horizon

    Miku Horizon

    پیش 28 روز

    narrator stop being too hot dawg ...

  96. madame

    madame

    پیش 29 روز

    Okay dude Eddie's avatar makes this so much better

  97. Memento Is The CloneOfTheMori

    Memento Is The CloneOfTheMori

    پیش 29 روز

    Bro narrator got me blushing

  98. Janayna Campos

    Janayna Campos

    پیش ماه

    *ᶦ'ᵐ ᵛᶦʳᵗᵘᵃˡˡʸ ᵇˡᵘˢʰᶦⁿᵍ ʳᶦᵍʰᵗ ⁿᵒʷ*

  99. Toaster Toke024

    Toaster Toke024

    پیش ماه

    sooo..... i put the invite that was on the sign on the desk in the vid in the discord invite thing...... that is an actual server. wouldn't recommend joining. not worth it..... at all. like i lefdt immedeatly after joining

  100. Vegito Blue

    Vegito Blue

    پیش ماه

    Top 5 anime twists!

بعد